Fick lite hjälp från annat håll. Kanske kan hjälpa ngn annan om jag lägger upp svaret här.
Framskärmarna på en kortnos sitter med en rad skruvar inifrån bagaget, hela vägen ner i reservhjulsbaljan, och sen sitter det även en rad i bakkant inuti bilen, där lättar man på mattan så kommer man åt dem! Sen finns det 3st som inte är lika självklara, dels en underifrån längst ner på skärmen, den sitter skruvad in i tröskeln. Dels en som sitter längst upp, längst bak på skärmen, öppna dörren och titta in i springan så hittar Du den precis under övre, bakre "spetsen" på skärmen! Till sist den jag tyckte var lurigast att hitta första gången, längst bak på den raka delen längs huven sitter det en skruv, den kommer man inte åt från bagaget utan den sitter allra längst upp under instrumentpanelen, knappt synlig utan det är upp med handen och känna sig fram!
Ruskigt snygg bil. Gillar de där baklysena skarpt. Tror dock inte min kommer att hamna i närheten av den där. Det finns ju en i forumet som är sugen på att sätta kapen i taket under nästa off-season. En låg, matt och taksänkt Notch är nog inte heller helt fel :) [ image disabled ]